izpis_h1_title_alt

Revizija merjenja zadovoljstva strank s promocijskimi darili : magistrsko delo
ID Starman, Mateja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/starman2397-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, potrošnik, zadovoljstvo, pospeševanje, revizija, meritve, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Starman]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 55, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-94700 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23816422 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:772
Število prenosov:215
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A marketing audit of measuring customer satisfaction with promotional gifts
Ključne besede:marketing, customer relationship, consumer, satisfaction, promotion, auditing, measurements, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj