izpis_h1_title_alt

Revizija merjenja zadovoljstva strank s promocijskimi darili : magistrsko delo
Starman, Mateja (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/starman2397-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, potrošnik, zadovoljstvo, pospeševanje, revizija, meritve, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[M. Starman]
Št. strani:II, 55, 10 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23816422 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:170
Število prenosov:154
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A marketing audit of measuring customer satisfaction with promotional gifts
Ključne besede:marketing, customer relationship, consumer, satisfaction, promotion, auditing, measurements, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj