izpis_h1_title_alt

Analiza kreativnih trženjsko raziskovalnih metod pri proučevanju otrok kot porabnikov : magistrsko delo
ID Kržič, Špela (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/krzic2477-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tržne raziskave, metode, ustvarjalnost, raziskave, otroci, podatki, potrošnik, etika
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Kržič]
Leto izida:2017
Št. strani:IV, 75, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-94671 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23792614 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:894
Število prenosov:114
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of creative marketing research methods for examining children as consumers
Ključne besede:marketing, market research, methods, creativeness, research, children, data, consumer, ethics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj