izpis_h1_title_alt

Vedenje slovenskih porabnikov v kitajskih spletnih trgovinah : magistrsko delo
ID Mišigoj, Nataša (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/misigoj5303.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Kitajska, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, spletna trgovina, informacije, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Mišigoj]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 74, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-94630 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:23721958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:1214
Število prenosov:181
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The behaviour of Slovenian consumers when shopping in Chinese online stores
Ključne besede:Slovenia, China, consumer behaviour, purchasing, decision making, online shopping, information, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj