izpis_h1_title_alt

Prilagajanje trženjskih strategij v času recesije za izdelke vsakdanje rabe : magistrsko delo
Gorinšek, Žuža (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gorinsek4781.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, recesije, usklajevanje, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[Ž. Gorinšek]
Št. strani:III, 91, 3 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23721446 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:210
Število prenosov:37
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adaptation of marketing strategies for fast moving consumer goods in times of recession
Ključne besede:marketing, marketing strategy, recessions, adjustment, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj