izpis_h1_title_alt

Zaznava uporabnosti znanj s področja trženjskega komuniciranja med študenti Univerze v Ljubljani : magistrsko delo
ID Pungertnik, Tanja (Avtor), ID Tajnikar, Maks (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pungertnik5073.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, izobraževanje, znanje, sposobnosti, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Pungertnik]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 77, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-94614 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23582182 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:984
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The perception of marketing communication competences among the students at the University of Ljubljana
Ključne besede:marketing, business communication, learning, knowledge, skills, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj