izpis_h1_title_alt

Razvijanje poslovnih in korporacijske strategije podjetja Avtohiša Real : magistrsko delo
ID Jesenko, Evgen (Avtor), ID Pučko, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jesenko2794.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobilska industrija, trgovinsko podjetje, Avtohiša Real, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, organizacijske strukture, okolje, trg, konkurenca, strategija, trendi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Jesenko]
Leto izida:2006
Št. strani:92 str.
PID:20.500.12556/RUL-9437 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:16117734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1203
Število prenosov:238
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, car industry, commercial enterprise, Avtohiša Real, company performance, business efficiency, organizational structures, environment, market, competition, strategy, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj