izpis_h1_title_alt

Problematika trženja novih izdelkov v visokotehnološkem podjetju : magistrsko delo
ID Vidonja, Tomaž (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Turk, Tomaž (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vidonja2788.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, tehnologija, inovacije, razvoj, novi proizvodi, trženje, strategija trženja, organizacija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Vidonja]
Leto izida:2006
Št. strani:89 str., 5 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-9436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:39.138
COBISS.SI-ID:16117478 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1573
Število prenosov:176
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, technology, innovations, development, new products, marketing, marketing strategy, organization, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj