izpis_h1_title_alt

Preračun obremenitev na žiroplan med letom
Kolar, Domen (Avtor), Kosel, Tadej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Šajn, Viktor (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,96 MB)

Izvleček
V diplomskem delu smo predstavili obremenitve, ki se pojavijo na žiroplanu. Obremenitve na žiroplanih zaradi obratovanja v avtorotaciji delujejo nekoliko drugače kot na ostalih letalnikih. Čeprav je predpisan maksimalen faktor obremenitve 3 ali 3.5, teh v normalnih pogojih letanja ne moremo doseči. Kljub temu se pri izdelavi upošteva še varnostni faktor. Obremenitvene teste smo opravili v podjetju Trixy Aviation. Izračunali in prikazali smo obremenitvene teste za žiroplan in potrebno moč predrotacije rotorja z NACA 9h12 aeroprofilom. Iz preračunov je razvidno, da morajo biti žiroplani zaradi predpisov dizajnirani na visoko varnost. Prednost žiroplanov je tudi, da za predrotacijo rotorja ni potrebna velika moč, kar pomeni da imamo več možnosti za zagotovitel potrebne moči. Primer: dodaten elektro motor.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:žiroplan obremenitveni testi predrotacija certifikacijske specifikacije standard poglavje-T standard BUT
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2017
Število ogledov:492
Število prenosov:263
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Calculation of the loads that occur on gyrocopter in flight
Izvleček:
In this thesis we present the loads that occur on gyrocopter. Loads on gyrocopter are different than on the other aircrafts. Main reason is that they are operating in autorotation. Even though that the maximum allowed load faktors are between 3 and 3,5, these values cannot be reached under normal flying conditions. Additionally in the process of manufacturing the gyrocopter, the safety factor is also taken into the account. Load test were conducted in Trixy Aviation Corporation. In thesis there are represented calculated load tests for gyrocopter and required power for pre rotation for the NACA 9h12 profile. From presented calculations is clear that gyrocopters are designed for considerable amount of security, mainly due to strict regulation. Another advantage is that gyrocopters for autorotation do not need high amount of power, which means that there is a possibility of different sources providing the required working power.

Ključne besede:gyrocopter load tests pre-rotation certification specifications standard section-T standard BUT

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj