izpis_h1_title_alt

Igre z loparji v šolskih programih v slovenskih osnovnih in srednjih šolah : magistrsko delo
ID Kavčič, Žan (Avtor), ID Kondrič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kovač, Marjeta (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,26 MB)
MD5: 0E51F4200A803FAFA5883BE08D7084B5
PID: 20.500.12556/rul/69787730-1569-4a3e-863a-09f922a313bc
.pdfPDF - Priloga, prenos (16,36 KB)
MD5: D1F1029338766683FA2FE1D96907BCD5
PID: 20.500.12556/rul/d2f46eff-969c-4cea-a444-773eefab8fe9

Izvleček
Magistrsko delo je monografskega tipa. Analizirali smo slovenske in tuje učne načrte, predvsem z vidika vsebin iger z loparji in njihovega vključevanja v obvezni šolski program. S pomočjo dostopnih statističnih podatkov smo ugotavljali tudi, kako pogosto se pojavljajo igre z loparji v razširjenem programu. Ugotavljamo, da sta badminton in namizni tenis v osnovni šoli najbolj zastopani dodatni vsebini, ki jih lahko vključujejo športni pedagogi v redni pouk. Športni pedagogi imajo v srednji šoli, ki se deli na srednje-tehniško, poklicno in gimnazijsko izobraževanje, večjo avtonomijo pri izbiranju športov, zato lahko pri rednem pouku več ur namenijo vsebinam iger z loparji kot v osnovni šoli. Igre z loparji se pojavljajo tudi na športnih dnevih tako v osnovni kot v srednji šoli. Skoraj četrtina srednješolcev je imela športni dan z vsebinami iger z loparji vsako leto. Več kot 40 % osnovnošolcev se je na športnih dneh vsaj enkrat ali dvakrat v času devetletnega izobraževanja vključilo v športni dan z vsebinami iger z loparji. Glede vadbe v društvih ugotavljamo, da je najbolj zastopana regija z igrami z loparji glede na število društev Osrednjeslovenska regija, najmanj pa Notranjsko-kraška regija. Zaradi ugodnih učinkov na otrokov in mladostnikov razvoj predlagamo, da športni pedagogi v šolske programe v večji meri vključujejo igre z loparji in njihove sodobne različice. Zato smo predstavili nekaj različic iger z loparji, kot so »crossminton«, tenis na mivki ali »beach tennis«, »platform tennis«, »ball badminton« in »tennis polo« ter dodali priporočila, kako jih je mogoče vpeljati v šolske programe s prilagojenimi športnimi pripomočki. Magistrsko delo bo pripomoglo k večji prepoznavnosti iger z loparji v šolskem sistemu, športni pedagogi, učenci in dijaki pa bodo dobili ustrezne informacije, s katerimi bodo lažje in učinkoviteje vključevali vsebine v proces športne vzgoje in športa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Igre z loparji, različice, osnovna šola, obvezni program, razširjeni program, učni načrti, priporočila.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FŠ - Fakulteta za šport
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-92898 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:5150129 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.07.2017
Število ogledov:1722
Število prenosov:865
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Racket sports in the Slovenian primary and secondary schools
Izvleček:
Master dissertation is written as a monographic type. In it Slovenian and foreign curriculums have been analysed, focused mainly on racket sports and their implementation in the curriculum. To get the information on frequency of racket sports in the programme called expanded program, gained statistic data has been analysed. The analysis shows that badminton and table tennis are the most often included sports that sports teachers include in the curriculum of the Primary School. Physical education teachers, working at the high schools, which divide into vocational education, technical education and gymnasium education, have more autonomy in creating their own school curriculums. Therefore, they are allowed to include more racket sports in the regular curriculum compared to teachers at primary schools. Racket sports are also used on the sports days, both at the primary and high schools. The analysis shows that almost one quarter of all Slovenian high schools students yearly take part at a sports day, where racket sports are performed. Furthermore, analysis showed that during 9-year of primary school education more than 40 % of pupils practiced racket sports at least ones or twice at the sports days. When it comes to racket sports clubs Central Slovenia region is the most represented Slovenian region whilst the least represented region is Littoral–Inner Carniola region. Physical education teachers should more often include racket sports and their modern varieties in the curriculums. Because of their positive effect on pupils. In Master dissertation different modern varieties of racket sports have been presented: crossminton, beach tennis, platform tennis, ball badminton and tennis polo. Moreover, recommendations on how to introduce adapted sport instruments in the school curriculums have been added. Master dissertation can be beneficial for higher recognition of racket sports in schools system. Physical education teachers, pupils and high school students will be able to get information which could help them to include racket sports contents into the process of physical education and sports easier and more effective.

Ključne besede:Racket sports, varieties of rackets sports, primary school, compulsory program, extended program, curriculums, guidelines.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj