izpis_h1_title_alt

Marketinška usmerjenost slovenskih malih in srednje velikih podjetij : magistrsko delo
ID Zejnić, Edina (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_zejnic-edina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinška usmerjenost, empirična raziskava, Mala in srednja podjetja, Trženje, Potrošniki, Slovenija, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Zejnić]
Leto izida:2016
Št. strani:72 str.
PID:20.500.12556/RUL-92470 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(497.4)(043.3)
COBISS.SI-ID:34863453 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.06.2017
Število ogledov:1610
Število prenosov:211
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Small business, Marketing, Consumers, Slovenia, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj