izpis_h1_title_alt

Vpliv pozitivnih in negativnih e-govoric na imidž tržne znamke in na nakupno namero porabnika : magistrsko delo
ID Šivavec, Živa (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_sivavec-ziva.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:e-govorice, imidž tržne znamke, nakupna namera, Blagovne znamke, Potrošniki, Vedenje potrošnikov, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Šivavec]
Leto izida:2016
Št. strani:95 str.
PID:20.500.12556/RUL-92464 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366(043.3)
COBISS.SI-ID:34901597 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.06.2017
Število ogledov:1553
Število prenosov:190
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Consumers, Consumer behavior, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj