izpis_h1_title_alt

Notranje podjetniški elementi pri prodoru malih in srednje velikih podjetij na tuje trge : primer prodora v Srbijo
ID Poženel, Marko (Avtor), ID Antončič, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pozenel5150.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:notranje podjetništvo, podjetje, strategija, vizija, internacionalizacija, kultura podjetja, case study, Slovenija, Srbija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Poženel]
Leto izida:2016
Št. strani:IV, 90 str.
PID:20.500.12556/RUL-92205 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:23695334 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1572
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate entrepreneurship elements in penetration of small and medium sized enterprises in foreign markets: the case of penetration in Serbia
Ključne besede:intrapreneurship, enterprises, strategy, vision, internationalization, corporate culture, case study, Slovenia, Serbia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj