izpis_h1_title_alt

Implementacija izboljšanja prodajnega procesa izbranega podjetja kot ključni faktor uspeha na medorganizacijskem trgu : magistrsko delo
ID Simeunović, Dragan (Avtor), ID Dimovski, Vlado (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/simeunovic5099.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, trgovinsko podjetje, prodaja, poslovni proces, modeli, izboljšave, raziskave, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Simeunović]
Leto izida:2016
Št. strani:V, 90, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-92193 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:23682790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:863
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Enhanced B2B sales process implementation of a chosen company as a key success factor on the industrial market
Ključne besede:interorganizational systems, commercial enterprise, sales, business process, models, improvements, research, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj