izpis_h1_title_alt

Avtentično vodenje in medgeneracijsko učenje : analiza izbranih primerov s priporočili za razvoj
ID Prunk, Nina (Avtor), ID Penger, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/prunk2196-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporaba človeških zmogljivosti, manager, vodenje, okolje, medosebni odnosi, obvladovanje znanja, kadri, staranje, znanje, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Prunk]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 76, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-92143 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005
COBISS.SI-ID:23630566 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:649
Število prenosov:119
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Authentic leadership and intergenerational learning: an analysis of selected cases with recommendations for development
Ključne besede:human resource management, manager, leadership, environment, interpersonal relations, knowledge management, personnel, ageing, knowledge, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj