Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Avtentično vodenje in medgeneracijsko učenje : analiza izbranih primerov s priporočili za razvoj
ID
Prunk, Nina
(
Avtor
),
ID
Penger, Sandra
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/prunk2196-B.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
uporaba človeških zmogljivosti
,
manager
,
vodenje
,
okolje
,
medosebni odnosi
,
obvladovanje znanja
,
kadri
,
staranje
,
znanje
,
raziskave
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[N. Prunk]
Leto izida:
2016
Št. strani:
III, 76, 16 str.
PID:
20.500.12556/RUL-92143
UDK:
005
COBISS.SI-ID:
23630566
Datum objave v RUL:
11.05.2017
Število ogledov:
812
Število prenosov:
161
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Authentic leadership and intergenerational learning: an analysis of selected cases with recommendations for development
Ključne besede:
human resource management
,
manager
,
leadership
,
environment
,
interpersonal relations
,
knowledge management
,
personnel
,
ageing
,
knowledge
,
research
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj