izpis_h1_title_alt

Vpliv krovne blagovne znamke Lisca na podznamko Lisca Men : magistrsko delo
Predalič Hočevar, Bernarda (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/predalic_hocevar5075.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vrednotenje, identiteta podjetja, image, lojalnost, management, vedenje potrošnikov, case study, Lisca
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[B. Predalič Hočevar]
Št. strani:III, 92, 16 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23583974 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:198
Število prenosov:78
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the Lisca corporate brand on the Lisca Men brand extension
Ključne besede:marketing, brands, valuation, corporate identity, image, loyalty, management, consumer behaviour, case study, Lisca

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj