izpis_h1_title_alt

Pomen osebne znamke pri iskalcu zaposlitve : magistrsko delo
ID Štepec, Nataša (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stepec2174-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trg delovne sile, zaposlovanje, delovno mesto, blagovne znamke, osebnost, informacijska tehnologija, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Štepec]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 67, 90 str.
PID:20.500.12556/RUL-92057 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23459558 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1646
Število prenosov:370
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of personal brand for a job-seeker
Ključne besede:labour market, employment, job, brands, personality, information technology, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj