izpis_h1_title_alt

Interno trženje v storitvenih podjetjih na primeru klicnega centra : magistrsko delo
ID Pipuš, Sanja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pipus2105-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, storitve, kadri, motiviranje, strategija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Pipuš]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 80, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-92048 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23439334 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1020
Število prenosov:199
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internal marketing in services organizations: the case of a call centre
Ključne besede:marketing, services, personnel, motivation, strategy, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj