izpis_h1_title_alt

Vloga lastnih prodajaln kot prodajni kanal in pomoč pri razvoju blagovne znamke : magistrsko delo
ID Šimnic-Šolinc, Mojca (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/simnic_solinc4956.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prodaja na drobno, prodajalna, proizvodi, blagovne znamke, razvoj, identiteta podjetja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Šimnic Šolinc]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 84, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-92026 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23381990 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:911
Število prenosov:104
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of manufacturer-owned retail stores as a sales channel and their role in brand development
Ključne besede:retail trade, shops, products, brands, development, corporate identity, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj