izpis_h1_title_alt

Analiza regijskih značilnosti zvestih kupcev piva s pomočjo orodja poslovne inteligence : magistrsko delo
ID Kurent, Barbara (Avtor), ID Kovačič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kolar, Tomaž (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kurent_rebersek4810.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, regije, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, pivovarstvo, lojalnost, odnosi s strankami, informacijski sistemi, poslovna inteligenca, podatki
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Kurent Reberšek]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 66 str.
PID:20.500.12556/RUL-91773 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23659238 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:893
Število prenosov:132
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of loyal beer customers' regional characteristics by using business intelligence tools
Ključne besede:marketing, regions, consumer behaviour, purchasing, decision making, brewery, loyalty, customer relationship, information systems, business intelligence system, data

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj