izpis_h1_title_alt

Tržne znamke kot način samoizražanja : primer verskih in kulturnih okolij Turčije in Slovenije
ID Bečaj, Nina (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_becaj-nina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržna znamka, izbira tržne znamke, Tržno komuniciranje, Religija, Kultura, Izbira blagovne znamke, Slovenija, Turčija, Magistrska dela
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Bečaj]
Leto izida:2016
Št. strani:119 str.
PID:20.500.12556/RUL-91275 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.126:2(560:497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:34722909 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.03.2017
Število ogledov:1368
Število prenosov:438
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Religion, Culture, Brand choice, Slovenia, Turkey, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj