izpis_h1_title_alt

Dopolnjevanje podatkov play-by-play z analizo premikov igralcev
ČELEŠNIK, MIHA (Avtor), Kononenko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (499,36 KB)
MD5: A9AEB8C569A866C9EAC9CE427E9FEFCD

Izvleček
V diplomski nalogi je predstavljen razvoj aplikacije za avtomatsko obdelavo podatkov SportVU-ja s košarkarskih tekem NBA. Po kratkem uvodu v drugem poglavju kot vir podatkov predstavimo snemalni sistem SportVU ter tehnologije, knjižnice in orodja, ki so bili uporabljeni pri razvoju. Tretje poglavje prinaša natančen opis vhodnih podatkov. V nadaljevanju je opisan javanski podatkovni model, način pristopa k reševanju problema in glavni algoritem, ki je jedro aplikacije. V tem poglavju predstavimo tudi testiranje in rezultate pravilnosti algoritma ter opišemo nekatere funkcionalnosti, s katerimi smo eksperimentirali, a niso nujno vključene v aplikacijo. Peto poglavje vsebuje opis rezultatov kot izhod algoritma ter navaja težave, s katerimi smo se soočali. Zaključek predstavi ugotovitve in možnosti nadaljnje uporabe naših ugotovitev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:NBA, SportVU, Play-by-play, Avtomatska obdelava podatkov
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
Število ogledov:578
Število prenosov:559
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Filling in Play-by-play data with player movement analysis
Izvleček:
This thesis presents the development of an application for automatic processing of SportVU data from basketball games. A short introduction is followed by a chapter, in which the recording system SportVU as the data source is presented next to the technologies, libraries and tools used in the development. The third chapter gives a detailed description of the input data. In continuation, a Java data model, means of approach to the salvation of the problem and the main algorithm, which is the core of application, are presented. This chapter also shows testing and results of algorithm regularity as well as describes some functionalities, which were part of the experiments, but are not necessarily included into the application. The fifth chapter contains the description of results as an output of the algorithm and lists the problems that arose during the experiments. The concluding part of the thesis presents the findings and possibilities for further use of the latter.

Ključne besede:NBA, SportVU, Play-by-play, Automatic data processing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj