Podrobno

Primerjava uresničevanja ukrepov za povečanje zaposljivosti brezposelnih oseb v Sloveniji z izbranimi državami : magistrsko delo
ID Kaučič, Aleksandra (Avtor), ID Ivanko, Štefan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,47 MB)
MD5: 260EC6390E3526DBAE838561A049D389
PID: 20.500.12556/rul/5b665905-01ad-4060-9a29-da66df1d46fa

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:brezposelnost, trg dela, politika zaposlovanja, magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kaučič]
Leto izida:2015
Št. strani:XIII, 133 str.
PID:20.500.12556/RUL-90764 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.5.021(043.2)
COBISS.SI-ID:4528302 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.03.2017
Število ogledov:1507
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KAUČIČ, Aleksandra, 2015, Primerjava uresničevanja ukrepov za povečanje zaposljivosti brezposelnih oseb v Sloveniji z izbranimi državami : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : A. Kaučič. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90764
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izdelava sistema oblikovanja uporabniškega vmesnika
  2. Načrtovanje mobilne aplikacije za pregledovanje financ
  3. Načrtovanje aplikacije z recepti in nasveti za vegansko prehrano
  4. Načrtovanje uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika za učne namene z metodo oblikovalskega razmišljanja
  5. Uporabniški vmesniki in uporabniška izkušnja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije"
  2. Analiza uporabniškega vmesnika aplikacije Maestro Amadeus
  3. Perspektive uporabniške izkušnje z uporabo procesa uporabniško usmerjenega oblikovanja za preoblikovanje korporativne identitete (znamke)
  4. Načrtovanje grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo
  5. Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov

Nazaj