Podrobno

Analiza in nadgradnja klicnega centra državne uprave v Republiki Sloveniji : diplomsko delo
ID Tavčar, Aleksander (Avtor), ID Todorovski, Ljupčo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,05 MB)
MD5: EFC4B3B04F2F676263A9E2E029E56362
PID: 20.500.12556/rul/a90ca6d1-9e4e-409b-8630-65489885297f

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:državna uprava, klicni centri, komunikacijska sredstva, Slovenija, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Tavčar]
Leto izida:2015
Št. strani:IX, 48 str.
PID:20.500.12556/RUL-90012 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:35:654(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:4656302 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.03.2017
Število ogledov:1642
Število prenosov:295
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TAVČAR, Aleksander, 2015, Analiza in nadgradnja klicnega centra državne uprave v Republiki Sloveniji : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Tavčar. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90012
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza zadovoljstva strank na Upravni enoti Šentjur pri Celju
  2. Upravljanje z znanjem na upravnih enotah v Republiki Sloveniji
  3. Posebnosti računovodstva na primerih javnih zavodov
  4. Organizacijski vidik izdaje osebne izkaznice
  5. Raba angleškega jezika na upravnih enotah
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv birokracije na slovensko gospodarstvo
  2. Zaposlovanje kadrov na upravnih enotah
  3. Matični register v povezavi z varstvom osebnih podatkov
  4. Vpliv motivacije zaposlenih na kakovost storitev v upravnih enotah
  5. Pomen organizacijskega komuniciranja na analizi primera upravne enote Ljutomer

Nazaj