izpis_h1_title_alt

Dejavniki odločanja pri nakupu prvošolskih nahrbtnikov : diplomsko delo
ID Martinjak, Maša (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/martinjak2034.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prodaja, nakup, trženje, kvaliteta, blagovne znamke, potrošnik, otroci, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Martinjak]
Leto izida:2005
Št. strani:43 str., 22 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8917 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16010982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1264
Število prenosov:433
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:sales, purchasing, marketing, quality, trademarks, consumer, children, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj