izpis_h1_title_alt

Dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo s programi zvestobe : diplomsko delo
Oman, Igor (Avtor), Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/oman-igor.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Trženje, Zvestoba kupcev, Zadovoljstvo potrošnikov, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2016
Založnik:[I. Oman]
Št. strani:66 f.
UDK:658.89 (043.2)
COBISS.SI-ID:34625885 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:644
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Customer loyalty, Consumer satisfaction, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj