izpis_h1_title_alt

Dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo s programi zvestobe : diplomsko delo
ID Oman, Igor (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/oman-igor.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Trženje, Zvestoba kupcev, Zadovoljstvo potrošnikov, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Oman]
Leto izida:2016
Št. strani:66 f.
PID:20.500.12556/RUL-88947 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.89 (043.2)
COBISS.SI-ID:34625885 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.02.2017
Število ogledov:2628
Število prenosov:232
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Customer loyalty, Consumer satisfaction, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj