Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Relations between teacher's perception of nature - nurture question, neuromyths, and metaphorical conception of teaching students with learning disorders
ID
Tancig, Simona
(
Avtor
),
ID
Vernik, Teja
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4359/
Galerija slik
Izvleček
Misunderstanding about brain function and development also relates to teacher's opinions on issues such as learning disorders and so, in turn may influence outcome of students with these disorders" (Howard-Jones, 2014, p. 817). To more fully examine this issue we investigated mentioned relations using quantitative and qualitative study design. 98 primary school teacher in inclusive education participated in the study.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učne težave
Vrsta gradiva:
Drugo
Tipologija:
1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
Št. strani:
59-59
PID:
20.500.12556/RUL-88927
COBISS.SI-ID:
11439433
Datum objave v RUL:
30.08.2017
Število ogledov:
590
Število prenosov:
116
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
brain
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj