izpis_h1_title_alt

Relations between teacher's perception of nature - nurture question, neuromyths, and metaphorical conception of teaching students with learning disorders
ID Tancig, Simona (Avtor), ID Vernik, Teja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4359/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Misunderstanding about brain function and development also relates to teacher's opinions on issues such as learning disorders and so, in turn may influence outcome of students with these disorders" (Howard-Jones, 2014, p. 817). To more fully examine this issue we investigated mentioned relations using quantitative and qualitative study design. 98 primary school teacher in inclusive education participated in the study.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učne težave
Vrsta gradiva:Drugo
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
Št. strani:59-59
PID:20.500.12556/RUL-88927 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11439433 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2017
Število ogledov:590
Število prenosov:116
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brain

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj