izpis_h1_title_alt

The perception of sustainability among top brands : master's thesis
ID Tomaščin, Darja (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/tomascin4812.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Apple, Google, Coca-Cola, IBM, Microsoft, marketing, trademarks, valuation, yield, research, analysis, consumer, comparisons
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Tomaščin]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 83, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-88862 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23138790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1055
Število prenosov:182
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Zaznavanje trajnosti med najmočnejšimi blagovnimi znamkami
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vrednotenje, image, donos, raziskave, analiza, potrošnik, komparacije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj