izpis_h1_title_alt

Vpliv poslovnega bontona na prodajo končnemu uporabniku : diplomsko delo
ID Ozebek, Hana (Avtor), ID Žnidaršič, Jana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ozebek14656.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komunikologija, komuniciranje, poslovno komuniciranje, neverbalno komuniciranje, čustvena inteligentnost, poslovni običaj, prodaja, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Ozebek]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 47 str., 14. str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-88812 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23367398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1355
Število prenosov:241
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of business etiquette to sell to the end user
Ključne besede:communicology, communications, business communication, non-verbal communication, emotional intelligence, usage of trade, sales, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj