izpis_h1_title_alt

Vpliv slovenske in italijanske nacionalne kulture na poslovno komuniciranje : zaključna strokovna naloga
ID Humar Markič, Marta (Avtor), ID Sitar, Aleša Saša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/humar_markic429.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Italija, kadri, poslovno komuniciranje, kultura, poslovni jezik, medkulturno delovanje, mednarodne primerjave, družbene ustanove, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Human Markič]
Leto izida:2016
Št. strani:I, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-88747 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.57
COBISS.SI-ID:23302374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1303
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, Italy, personnel, business communication, culture, business language, cross-cultural activities, international comparisons, public institutions, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj