izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnih navad milenijcev na primeru podjetja Sanolabor : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Antonić, Milan (Avtor), ID Rangus, Kaja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/antonic430.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, trg, trendi, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Antonić]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 23, I, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-88698 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23282406 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1471
Število prenosov:286
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, market, trends, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj