izpis_h1_title_alt

Vpliv zaznane zmede potrošnikov na sprejemanje nakupne odločitve : magistrsko delo
Žnidar, Maja (Avtor), Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_znidar-maja.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nakupne odločitve, zmeda potrošnikov, preobremenitev, Vedenje potrošnikov, Informacije, Nakupovanje, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2016
Založnik:[M. Žnidar]
Št. strani:93 str.
UDK:366(043.3)
COBISS.SI-ID:34599773 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:441
Število prenosov:135
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Consumer behavior, Information, Shopping, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj