izpis_h1_title_alt

Prenova blagovne znamke : primer Donat Mg
ID Barić, Patricija (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_baric-patricija.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:znamčenje, prenova blagovne znamke, marketinška uspešnost, Blagovne znamke, Trženje, Študije primerov, Slovenija, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Barić]
Leto izida:2016
Št. strani:103 str.
PID:20.500.12556/RUL-88665 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(497.4)(043.3)
COBISS.SI-ID:34597981 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.01.2017
Število ogledov:2194
Število prenosov:391
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Marketing, Case studies, Slovenia, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj