izpis_h1_title_alt

Biotska pestrost v šoli: kje, kdaj in kako jo poučevati?
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4347/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen prispevka je predstaviti pojem biotska pestrost v šolskem kontekstu. Poučevanje o biotski pestrosti in njenem ohranjanju bi lahko bil učinkovit pristop za informiranje o pomenu različnih vrst in ekosistemov ter naše odvisnosti od ekološkega sistema, ki zagotavlja življenje. V zaključku prispevka zato podajamo priporočila za pouk o biotski pestrosti. Oblikovali smo trifazni model štirih usmeritev za poučevanje o biotski pestrosti, kjer priporočamo, da se poučevanje začne z vrstno in konča genetsko pestrosto, od lokalnih do globalnih naravovarstvenih vprašanj, od neposrednih do simbolnih izkušenj, ter od individualnega do družbenega nivoja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:biotska pestrost
Vrsta gradiva:Drugo
Tipologija:1.06 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
Št. strani:126-134
PID:20.500.12556/RUL-88647 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2017
Število ogledov:734
Število prenosov:116
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Biodiversity in school : where, when and how to teach it?
Izvleček:
The purpose of this paper is to describe the concept of biodiversity in school context. Teaching about biodiversity and its conservation could be an effective means of communicating the significance of various species and ecosystems and our dependence on ecological life support systems. As such, some implications for biodiversity education are provided in the conclusion. Three-phase model with four main guidelines for teaching biodiversity are outlined, recommending teaching from species to genetic level, from local to planetary conservation problems, from direct to symbolic experiences, and from individual to societal level.

Ključne besede:biodiversity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj