izpis_h1_title_alt

Koristi uvajanja marketinškega informacijskega sistema v marketinški oddelek v podjetju : diplomsko delo
Štern, Gregor (Avtor), Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/stern-gregor.PDF Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno trženje, avtomatizacija trženja, Trženje, Avtomatizacija, Spletne storitve, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2016
Založnik:[G. Štern]
Št. strani:71 f.
UDK:658.8:004.738.52(043.2)
COBISS.SI-ID:34555741 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:448
Število prenosov:73
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Automation, Web services, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj