izpis_h1_title_alt

Koristi uvajanja marketinškega informacijskega sistema v marketinški oddelek v podjetju : diplomsko delo
ID Štern, Gregor (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/stern-gregor.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno trženje, avtomatizacija trženja, Trženje, Avtomatizacija, Spletne storitve, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Štern]
Leto izida:2016
Št. strani:71 f.
PID:20.500.12556/RUL-88557 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:004.738.52(043.2)
COBISS.SI-ID:34555741 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2017
Število ogledov:1717
Število prenosov:136
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Automation, Web services, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj