izpis_h1_title_alt

Pomen in vloga družbenih medijev v okviru digitalne marketinške strategije : magistrsko delo
ID Vohar, Mateja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_vohar-mateja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vsebinski marketing, medorganizacijski trg, Družbeni mediji, Digitalne komunikacije, Trženje, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vohar]
Leto izida:2016
Št. strani:90 str.
PID:20.500.12556/RUL-88394 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004(043)
COBISS.SI-ID:34514269 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.01.2017
Število ogledov:1504
Število prenosov:217
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Social media, Digital communications, Marketing, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj