Podrobno

Uporaba negativnega prostora pri oblikovanju loga : diplomsko delo
ID Rosič, Marino (Avtor), ID Fras, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,69 MB)
MD5: 3D1D0907CFC6BDC654077F2D89EBA4F4
PID: 20.500.12556/rul/3d397e15-b165-4084-9a51-5f8e8c19a980

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:logo, negativni prostor, oblikovanje, vizualna percepcija, Gestalt psihologija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Rosič]
Leto izida:2016
Št. strani:VI, 26 f.
PID:20.500.12556/RUL-88335 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:655.26
COBISS.SI-ID:3316848 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.12.2016
Število ogledov:1937
Število prenosov:707
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ROSIČ, Marino, 2016, Uporaba negativnega prostora pri oblikovanju loga : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Rosič. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88335
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Negative space application in logo design
Ključne besede:logo, negative space, design, visual perception, Gestalt psychology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Oblikovanje vizualne identitete butičnega vinarstva
  2. Oblikovanje vizualne identitete glasbenega studia
  3. Transformacija javnega prostora z vizualnimi sporočili
  4. VIZUALNA IDENTITETA PSIHIATRIČNE BOLNIŠNICE IDRIJA
  5. Vizualna identiteta blagovne znamke linije vin za začetnike
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Maurice Merleau-Ponty
  2. Open space evaluation methodology and three dimensional evaluation model as a base for sustainable development tracking
  3. Celostna grafična podoba podjetja
  4. Pomen vizualne percepcije na spletni promet spletnega dnevnika
  5. Implementacija vizualne komunikacije skozi grafično oblikovanje plakata

Nazaj