izpis_h1_title_alt

Vsebinski marketing - prilagoditev dizajna in vsebine novi dobi in novim pravilom : diplomsko delo
Pfeifer, Špela (Avtor), Stanković Elesini, Urška (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,56 MB)
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vsebinski marketing, ciljna skupina, komunikacija, vsebina, Škoda, Simply Clever
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[Š. Pfeifer]
Št. strani:VII, 32 f.
UDK:65
COBISS.SI-ID:3325296 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:397
Število prenosov:264
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Content marketing - adapting design and content to new era and new rules
Ključne besede:content marketing, target group, communication, content, Skoda, Simply Clever

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj