izpis_h1_title_alt

Analiza kakovosti in reklamacij v podjetju Tiskarna Kočevski tisk : diplomsko delo
Štifter, Petra (Avtor), Starešinič, Marica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,20 MB)
MD5: D1AFF3207FF1377128C9F307E8C5246D
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vodenje kakovosti, reklamacije, analiza, zadovoljstvo zaposlenih
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[P. Štifter]
Št. strani:IX, 48 f.
UDK:65
COBISS.SI-ID:3308912 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:864
Število prenosov:334
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Quality and claims analysis in the company Kočevski tisk
Ključne besede:quality management, complaints, analysis, employee satisfaction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj