Podrobno

Vinski turizem v vinorodnem okolišu Bela krajina : zaključna seminarska naloga
ID Kolaković, Lea (Avtor), ID Cigale, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,13 MB)
MD5: B55F3FFAB7F2971E579F5035B7838FA1
PID: 20.500.12556/rul/2dabf56a-5b90-40b3-894a-453fb0e9b131

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zaključne seminarske naloge, geografske diplome, turistična geografija, vinski turizem, Slovenija, Bela krajina
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kolaković]
Leto izida:2016
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-88115 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:656:634.8(497.4)
COBISS.SI-ID:61827170 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2016
Število ogledov:2240
Število prenosov:432
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOLAKOVIĆ, Lea, 2016, Vinski turizem v vinorodnem okolišu Bela krajina : zaključna seminarska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Kolaković. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88115
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:geography of tourism, vine-growing, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Usposabljanje učiteljev razrednega pouka za poučevanje učencev z disleksijo
  2. Medkulturna analiza stališč učiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
  3. Usposobljenost učiteljev likovne umetnosti za delo z učenci s posebnimi potrebami
  4. Meje inkluzivnega izobraževanja otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Stališča osnovnošolskih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  2. Stališča učiteljev do inkluzivnega pedagoga v občini Slovenske Konjice
  3. Uresničevanje inkluzivne vzgoje v vrtcu
  4. Vidiki učne motivacije otrok s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
  5. Pripravljenost učiteljev OŠ na sprejem otrok s posebnimi potrebami

Nazaj