izpis_h1_title_alt

Spremljanje uspešnosti digitalnega marketinga na primeru banke : diplomsko delo
ID Najger, Maruška (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/najger-maruska.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalni marketing, merjenje učinkovitosti, Trženje, Spletno oglaševanje, Banke, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Najger]
Leto izida:2016
Št. strani:49 f.
PID:20.500.12556/RUL-87000 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:336.711(043.2)
COBISS.SI-ID:34422365 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1498
Število prenosov:216
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Web advertising, Banks, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj