izpis_h1_title_alt

Dejavniki potrošnje dostopno luksuznih izdelkov : diplomsko delo
ID Henigman, Mojca (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/henigman-mojca.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:luksuzne znamke, nakupne intence, Blagovne znamke, Potrošništvo, Cene, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Henigman]
Leto izida:2016
Št. strani:81, [13] f.
PID:20.500.12556/RUL-86980 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:338.5(043.2)
COBISS.SI-ID:34412125 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1310
Število prenosov:173
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Consumerism, Prices, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj