izpis_h1_title_alt

Vpliv vrednot tržnih znamk na identifikacijo potrošnikov z njimi : diplomsko delo
ID Lojen, Julija (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_lojen-julija.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Blagovne znamke, Vrednote, Potrošniki, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Lojen]
Leto izida:2016
Št. strani:37 str.
PID:20.500.12556/RUL-86926 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.126:316.752(043.2)
COBISS.SI-ID:34386781 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1191
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Values, Consumers, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj