izpis_h1_title_alt

Prepoznavanje pomembnosti pozicioniranja pri oblikovanju ponudbe in podobe tržnih znamk v očeh potrošnika : diplomsko delo
ID Medved, Monika (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_medved-monika.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pozicioniranje, percepcijski zemljevid, Trženje, Blagovne znamke, Potrošniki, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Medved]
Leto izida:2016
Št. strani:80 str.
PID:20.500.12556/RUL-86707 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:366(043.2)
COBISS.SI-ID:34354013 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:2070
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Trademarks, Consumers, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj