izpis_h1_title_alt

Predšolska bralna značka in izbira slikanice : diplomska naloga
ID Bogataj, Saša (Avtor), ID Blažič, Milena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3971 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Predšolska bralna značka in izbira slikanice obsega teoretični in empirični del. V ospredju teoretičnega dela je kakovostna slikanica, ter pomen branja otroku v predšolskem obdobju. Opisane so značilnosti kakovostnega besedila, kakovostnih ilustracij in kakovostnih oblik slikanice, s primeri literarnih otroških del. Predstavljene so slovenske in tuje knjižne nagrade za kakovostne slikanice ter Priročnik za branje kakovostnih mladinskih del, s čimer si lahko pomagamo pri izbiri kakovostnih knjig. Cilj diplomske naloge je ugotoviti, zakaj starši v okviru predšolske bralne značke v vrtcu pogosto segajo po nekakovostnih slikanicah. V empiričnem delu sem izhajala iz anketnega vprašalnika, ki sem ga posredovala staršem štiriletnih otrok, ki so vključeni v vrtec. Z njim sem želela izvedeti kaj vpliva na takšno izbiro staršev. Ugotavljala sem, kako pomembno je staršem branje slikanic otroku, ali poznajo lastnosti kakovostnih slikanic in če poznajo knjižno oznako zlata hruška, ki označuje kakovostno slikanico.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:predšolska bralna značka
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[S. Bogataj]
Leto izida:2016
Št. strani:VI, 47 str.
PID:20.500.12556/RUL-86608 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:028(043.2)
COBISS.SI-ID:11253577 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2017
Število ogledov:2170
Število prenosov:343
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pre-school reading badge and choice of picture book
Izvleček:
The diploma titled Predšolska bralna značka in izbira slikanice contains theoretical and empirical part . At forefront of the theoretical part is the picture book quality, and the importance of reading to children in preschool age. They describe the characteristics of high-quality text, high quality illustrations and high-quality forms of picture books with examples of children's literary works. It also contains Slovenian and international book awards for the quality of the picture book and manual reading quality youth work, which can help in the selection of high-quality books. The aim of this diploma work is to find out why parents in the context of pre-school reading badges in kindergarten often choose the low-quality picture books. In the empirical part I derived from a questionnaire that I sent to parents of four-year children enrolled in kindergartens. With it I wanted to find out what affects such a choice of the parents. I observed how important it is for parents to read picture books to the child, or if they know the characteristics of quality picture books and if they know the book mark gold pear indicating the quality of a picture book.

Ključne besede:pre-school child, reading, picture book, predšolski otrok, branje, slikanica

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj