Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Study on how initial teacher education prepares student teachers to deal with diversity in the classroom : research report from Slovenia
ID
Zgaga, Pavel
(
Avtor
),
ID
Kos, Živa
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,46 MB)
MD5: D7B0FBFA8863C9A2E4322AD75D053E2E
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
teacher education
,
probationary teacher
,
classroom
Tipologija:
2.13 - Elaborat, predštudija, študija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
University of Ljubljana, Faculty of Education, Centre for Educational Policy Studies
Leto izida:
2016
Št. strani:
28 str.
PID:
20.500.12556/RUL-86435
UDK:
37.011.3-051
COBISS.SI-ID:
11234377
Datum objave v RUL:
19.09.2017
Število ogledov:
1478
Število prenosov:
282
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
različnost
,
izobraževanje učiteljev
,
učiteljski pripravnik
,
učilnica
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj