Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Study on how initial teacher education prepares student teachers to deal with diversity in the classroom: research report from Slovenia
ID
Zgaga, Pavel
(
Avtor
),
ID
Kos, Živa
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3930/
Galerija slik
Izvleček
Based on the concept of diversity defined in the context of this study, the population of Slovenia can be divided into three main groups of learners. First there are Italian and Hungarian minorities which are defined as national minorities. The second group are Roma communities. Roma are recognised as an ethnic minority. Both groups have constitutional rights.1 There is also a third group, that of migrant learners (EU and non-EU).
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
izobraževanje učiteljev
Vrsta gradiva:
Izvleček
Tipologija:
2.13 - Elaborat, predštudija, študija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Faculty of Education, Centre for Educational Policy Studies
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-86435
COBISS.SI-ID:
11234377
Datum objave v RUL:
19.09.2017
Število ogledov:
956
Število prenosov:
231
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
teacher education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj