Podrobno

Study on how initial teacher education prepares student teachers to deal with diversity in the classroom : research report from Slovenia
ID Zgaga, Pavel (Avtor), ID Kos, Živa (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,46 MB)
MD5: D7B0FBFA8863C9A2E4322AD75D053E2E

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:teacher education, probationary teacher, classroom
Tipologija:2.13 - Elaborat, predštudija, študija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education, Centre for Educational Policy Studies
Leto izida:2016
Št. strani:28 str.
PID:20.500.12556/RUL-86435 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.011.3-051
COBISS.SI-ID:11234377 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2017
Število ogledov:1478
Število prenosov:282
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:različnost, izobraževanje učiteljev, učiteljski pripravnik, učilnica

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj