izpis_h1_title_alt

Primerjava atributov za napovedovanje ocen v spletni trgovini Amazon
ID Temelkovska, Angelina (Avtor), ID Šubelj, Lovro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,04 MB)
MD5: CFAAEA720C07FF830DBF6B06C38E73F3
PID: 20.500.12556/rul/332ac1d8-85fa-44f1-b5ca-8a4a7f41b5dd

Izvleček
Vsak dan komentiramo ali ocenjujemo stvari, ki nas obkrožajo in s katerimi se ukvarjamo, pri tem pa za seboj puščamo sledi. Cilj diplomske naloge je prikazati, kako napovedovati ocene v dandanes največji spletni trgovini Amazon. V ta namen smo zgradili modele v treh različnih fazah, in sicer iz treh različnih vendar povezanih področij analize podatkov. Na začetku so prikazani matematični in statistični modeli, ki jih bomo uporabili za dosego cilja, in kratek pregled vsakega področja. Preko modelov bomo pokazali, kateri od atributov spletnih ocen in mnenj nam ponujajo največ informacij za številčno oceno. Posamezni pristopi omogočajo pridobivanje različnih lastnosti, kot so časovni atribut, koristnost, besede v komentarjih in interakcija med uporabniki. V vsaki fazi nato preiskujemo dobljene lastnosti preko primerjanj različnih kombinacij morebitnih lastnosti. V nadaljevanju njihovo uspešnost ocenjujemo preko napovedovanja ocen. V zaključku so predstavljene prednosti in slabosti zgrajenih modelov ter navedene možnosti za izboljšave in nadaljno delo v prihodnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:strojno učenje, podatkovno rudarjenje, rudarjenje besedil, analiza omrežij, filmi, ocene, komentarji, uporabniki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-86347 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.10.2016
Število ogledov:1952
Število prenosov:390
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of attributes for predicting online reviews on Amazon
Izvleček:
On every day basis, we grade and make comments about many subjects around us. This thesis is aiming to show how can we predict the grades on the largest online retailer nowadays Amazon. For that purpose, we built models in three different phases, by three different but also closely connected fields in the data analysis branch. At the beginning, we give a short overview of each field and basic mathematical description of the models and estimators we use. Via those models, we show the big picture of which review's attributes give us the most information about user's numerical score. Each of the three approaches extracts various attributes such as the time stamp, the helpfulness, the words in the comments or the interaction between the users, to name a few. Furthermore, we explore those features by comparing different combinations of them at each of the three steps. Then, we evaluate their success in making a prediction of the numerical score in each review. At the end, we conclude with some of the advantages and disadvantages of the built models and possibilities for future improvements and further work.

Ključne besede:machine learning, data mining, text mining, network analysis, movies, scores, comments, users

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj