izpis_h1_title_alt

Zadovoljstvo deležnikov in kakovost storitev v poslovnem modelu nizkocenovnega cestnega prevoznika : primer GoOpti
ID Omerza, Damijan (Avtor), ID Kramberger, Anton (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kropivnik, Samo (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_omerza-damijan.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:cestni prevozi, poslovni model, deležniški pristop, GoOpti, Prevoz, Podjetništvo, Poslovanje, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Omerza]
Leto izida:2016
Št. strani:173 str.
PID:20.500.12556/RUL-86329 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:656.1(043)
COBISS.SI-ID:34279517 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1741
Število prenosov:231
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Transportation, Entrepreneurship, Business, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj