izpis_h1_title_alt

Analiza oglasov, primerjava med kvantitativno raziskavo in elektroencefalografijo : diplomsko delo
ID Goričan, Katja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/gorican-katja.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nevromarketing, EEG, Nevroznanosti, Trženje, Kvantitativno raziskovanje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Goričan]
Leto izida:2016
Št. strani:46 f.
PID:20.500.12556/RUL-86291 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:616.8(043.2)
COBISS.SI-ID:34257757 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1059
Število prenosov:161
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Neurosciences, Marketing, Quantitative research, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj