izpis_h1_title_alt

Celostni marketing v Pasjem centru : preseganje ekonomske menjave na primeru vsebine spletne strani
ID Mulej, Saša (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/mulej-sasa.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:dopustovanje s psom, celostni marketing, domači ljubljenčki, Storitveni marketing, Podjetja, Psi, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Mulej]
Leto izida:2016
Št. strani:52 f.
PID:20.500.12556/RUL-86284 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:338.46(043.2)
COBISS.SI-ID:34251357 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1281
Število prenosov:178
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Services marketing, Enterprises, Dogs, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj