izpis_h1_title_alt

Analiza storitvenih vrzeli na primeru podjetja TIB Storitve, d. o. o. : diplomsko delo
ID Samsa, Patrik (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_samsa-patrik.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Storitveni marketing, Zadovoljstvo potrošnikov, Kakovost izdelkov in storitev, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Samsa]
Leto izida:2016
Št. strani:38 str.
PID:20.500.12556/RUL-86220 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.46:303(043.2)
COBISS.SI-ID:34290013 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:2035
Število prenosov:167
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Services marketing, Consumer satisfaction, Quality of products and services, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj